Online vindbaarheid met SEO
Bij online vindbaarheid denk je misschien direct aan Google. En terecht. Google zoeken is één van de belangrijkste zoekmachine waar jouw bedrijf gevonden moet worden.
SEO (organische vindbaarheid)
Google scoort jouw website op bepaalde onderdelen waardoor je hoger of lager in de zoekresultaten verschijnt. Pach Design houdt rekening met SEO (Search Engine Optimalisation) om je website zo goed mogelijk te laten scoren. We zorgen dat de techniek, structuur en de teksten van je website goed leesbaar zijn voor zoekmachines als Google, Bing en Yahoo zodat de zoekmachines gemakkelijk kunnen indexeren wat je te bieden hebt.
SEA (betaald adverteren)
Daarnaast hebben wij ervaring met SEA (Search Engine Advertising). De meest bekende manier van SEA is via Google Ads. Je betaalt om bovenaan in de zoekresultaten te verschijnen op zoektermen die passen bij jouw onderneming.
Een investering in SEO is eenmalig. Waar 'direct marketing', zoals SEA, zorgt voor direct resultaat, heeft SEO een langere aanlooptijd. SEA heeft resultaat zolang de advertentieperiode loopt, SEO heeft langdurig effect.
Effect naast SEO en SEA
SEO en SEA zijn twee manieren om de conversie via je website te verhogen. Daarnaast kun je organische groei bereiken door je social media kanalen te gebruiken. Lezers van je Facebookbericht, klikken door naar je website, ondernemers zien je post op LinkedIn en lezen verder op je site, nieuwsbrieflezers worden getriggerd door een actie en volgen de link.