De Groot Edelgebak was toe aan een vernieuwing van hun webshop. Het geheel was verouderd en de techniek kon inmiddels ook wel flink geautomatiseerd worden.
Tijd voor iets nieuws. Vernieuwen is innoveren. Er is veel mogelijk op het gebied van innovatie. Zo kregen wij de opdracht om een slimme webshop te maken waarbij veel wordt geautomatiseerd en is gekoppeld aan het CRM systeem / boekhoudpakket, mailings voor klanten en accountmanagers genereert en makkelijk te beheren is door accountmanagers m.b.t. de ritten in combinatie met ritnummers.
De API koppeling met iMuis/ King software zorgt voor een verbinding van productinformatie, voorraad en administratie over en weer.
Voordat geplaatste orders naar het CRM toe gaan kunnen deze eerst handmatig worden gecheckt door de accountmanagers van de binnendienst. Hier hebben we een webtool voor gemaakt waardoor wijzigingen in ritnummers of eventuele extra producten handmatig toegevoegd kunnen worden.
Wanneer een klant zich heeft aangemeld op de webshop worden de prijzen zichtbaar. Op basis van de ingevulde gegevens komt de juiste accountmanager via mail te weten dat er een klant is aangemeld in zijn gebied. Daarnaast krijgt de klant ook een mail met de gegevens van zijn persoonlijke accountmanager.
Wacht niet langer. Neem contact op via onze contactpagina of stuur een e-mail naar maurijn@pachdesign.nl.
Je vind hier specifiek de diensten die we hebben ingezet voor deze klant. Als marketing- en communicatiebureau kunnen we je aan vrijwel alle uitingen helpen en komen we vaak uit bij een integrale aanpak. Één verantwoordelijke, en bovenal, één contactpersoon voor de gehele communicatie.
Communicatie en marketing voor De Groot Edelgebak in Ede.
Adres: Nijverheidslaan 97A, 3903 AN Veenendaal. Voor meer contactgegevens, zie onze contactpagina.